kaozzz

I helgen skulle det ju vara KM, men så blev det inte. Fick mejl från klubben om att de tydligen inte uppdaterat sina listor med medlemmar, så alltså hade inte alla medlemmar fått mejl med information angående KM, vilket gjorde att de som inte fick mejlet, hade inte anmält sig, osv. Ja, ni fattar. KM är nu flyttat till 14e Oktober (om jag minns rätt..). Inte helt mig emot då jag hinner träna ännu mer inför det.
 
Nu är mina semestervikariat slut, vilket innebär att jag inte längre behöver jobba 6-7 dagar i veckan, 10-12 timmar. Jag älskar att jobba, att tjäna pengar och så. Men denna sommar har verkligen vart för mycket.. Tur att man i allafall har underbara kollegor som gjort det hela lite lättare ♥
 
Men, hur underbara kollegor man har så blir man helt slut. Jobba 10-12 timmar varje dag, i stort sett (jag har jobbat för 2-3 människor hela sommaren, det går liksom inte ihop..). Hem och laga mat, ta sig iväg till stallet och försöka rida, hem och tvätta, städa, ta hand om övriga djur och försöka se sin sambo innan duschen och sängen kallar, och så ska man försöka umgås med vänner i mellanåt.. Så har mina dagar sett ut. Vilket gjort att jag helt enkelt inte haft ork att rida och träna varje dag. Jag har känt mig så otroligt misslyckad, att jag inte åkt till stallet varje dag, att jag inte vart någon wonder woman.
Men ibland måste man lyssna på sin kropp, och sin knopp.
 
Men nu är vi tillbaks på banan igen, efter lite sommarledigt. Jag håller fast vid mitt mål, att nolla en meter detta år. Jag måste bara jobba lite med mig själv och min nervositet först. Men, vi har allt lite tävlingar framför oss.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0