som nytt

Är hemma och är sjuk idag med. Jag avskyr att vara sjuk. Speciellt sommartid nör man måste jobba och dra in massa pengar. Det är heller inte så kul att inte orka rida. Var iväg till stallet igår och pussade lite på min prins i alla fall och så tog jag med mig lite hem för att smörja. Har smörjt in sadeln (dressyr), dressyrgjorden, mitt fina dressyrträns, benskydden och min båda par stövlar.
 
Förresten, är det någon som har koll på hur länge man har rätt att lämna tillbaks grejer till hööks? mina stövlar jag köpte i början av sommaren har gått sönder. Dom är spruckna på flera ställen och tycker inte riktigt det är okej. Har inte haft dom i mer än ett halvår liksom?
 
Som nytt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0