The end of story

Min älskade själsfrände fick i december månad lämna jordelivet. Tyvärr är det en lång historia och jag orkar inte ta upp allt igen.
Kort sagt, han har det bättre nu. Vi undersökte på Husaby hästklinik och där behandlades han i sina framknän, han hade en diffus hälta i bakkärran då. När hans framknän blev ok så visade han hur omt han egentligen hade bak. Han blev jätte dålig och hela hans livsgnista försvann. Efter mycket funderande och grubblande så bestämde vi oss för att han skulle få avsluta sina dagar. Rehabiliteringen skulle bli sååå lång och prognosen för att han skulle bli frisk såg inte alls bra ut. Jag ville inte låta honom genomgå det. 

Tog det svåraste beslutet man som hästägare behöver göra, men jag gjorde det för hans skull. Jag älskar denna häst till månen och tillbaks, en del av mig har försvunnit. ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0