sdfghjklöä'

Vad trött jag blir.. Loggade in här på blogg.se via datorn för första gången på väldigt länge. Har den sista tiden bara uppdaterat via iphone. Så har inte ett enda av mina inlägg kommit upp. Blir man trött då eller...?
 
Kan i alla fall säga att nu är min prins äntligen hemma igen! Flyttade hem hästarna i lördags och det gick kanon! Tarzan är ju inte lastad på hela sommaren så jag trodde det skulle bli lite protester där, men inte då! Min kära sambo följde med mig vid nio på morgonen för att hjälpa till med lastningen. Max gick iväg med Tarzan och så klev han på på en gång. Blev så stolt över båda mina killar.
 
Tarzan fick stå själv i några timar hemma i hagen i väntan på sin nya tjej. Jag följde med Cecilia för att lasta knoddan. Här trodde vi det skulle bli problem då hon knappt aldrig blivit lastad (i stort sett bara när hon blivit flyttad). Vi lät henne kika och stressade henne inte alls. Hon backade inte en enda gång! Det tog ca 20min att få in henne (vi fick hjälpa henne att flytta fram benen, haha).
 
Ihopsläppet gick kanon det med. De luktade lite på varandra så började de beta sida vid sida på en gång. Underbart.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0