Underbart

Skulle ta in Tarzan och byta bandage på hans lilla ben för en stund sen, och svullnaden var som bortblåst! Tror nog bandaget gjorde susen, tvättade hans ben ordentligt, hade på sårspray och lindade om honom. Och det verkar verkligen ha hjälpt. Tog i allafall tempen på honom för att se så han inte hade feber, han hade 37,8 så det är ju inte feber..
Underbart att min prins frisknade till så snabbt, då slipper det skära i mammahjärtat ♥


Min älskade, älskade häst. Vad skulle jag göra utan dig? Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Lisa Narving

Hej!

Va förvånad jag blev när jag läste kommentaren, det var ju lite otippat, haha. Men Mirabell har det iaf bra, hon är pigg och glad! :)

2011-12-31 @ 11:09:32
URL: http://xaktly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0