2. när och varför jag började rida

Jag har ridit till och från i hela mitt liv, nästintill. Min syster har också alltid vart hästntresserad och på den vägen är det. Eftersom hon red på ridskola så ville ju jag också göra det, man vill ju göra allt som storasyskon gör, right? Tror jag var kanske 4-5år när jag började på ridskolan, som förresten låg på Hult där jag hade Tarzan stog innan han flyttades hem. men så blev jag efter några år avslängd från shettisen buseman (som alla andra har blivit avslängda från, hah. Han står by the way fortfarande kvar i stallet på Hult).
Det gjorde att jag blev rädd och slutade på ridskolan. Efter några år så började ja rida igen, och efter det så har jag inte haft några uppehåll alls.
Hästarna är verkligen mitt liv.


Hittade ingen bild på buseman, men däremot en bild på frugans hans Goldie, som också var en ridskoleponny :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0