3. det här behöver jag träna mer på

Jag skulle kunna rabbla säkert 15 saker som jag stör mig på att jag gör/inte gör. Men det största problemet av alla är att jag tittar ner på hästen när jag rider, i stället för att lyfta blicken och titta framåt. Detta skulle ju göra att hela sitsen ändras och blir bättre, helhetsintrycket skulle även bli mycket bättre.



Såhär ser jag större delen av ridpassen ut, vilket stör mig så otroligt mycket. Som min tränare sa en gång så skulle man banne mig lägga ett rått ägg på hjälmens skärm, den skulle tvinga mig att titta upp. Haha



Kommentarer
jossan

SV: Ja rå köttfärs är supergott! Men inte med socker och kanel, det är i bullarna jag har socker o kanel! ;)

2011-09-29 @ 11:02:53
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0