home sweet home

Hästarna trivs super här hemma på gården och jag tycker det är så underbart att ha dom hemma. Att bara kunna gå utanför dörren till dom, att slippa planera vartenda ridpass och att på vintern slippa skrapa rutorna på bilen, hoppas att den startar och att man inte kör fast i snön klockan 7 på morgonen på väg till utsläppet.

Trots att stallet på Hult var helt underbart med både ridbana och ridhus, att alltid få hjälp om man undrar över något och att ha någon att rida ihop med. Självklart kommer jag sakna det och alla underbara människor som har sina hästar där, men mitt egna stall här hemma väger nog allt över. Får jag bara ordning på transporten så kan jag ta mig ut och träna ordentligt så kan det inte bli bättre. Har ju tänkt att vara med i storhästlaget om det blir något nästa år. Då måste jag hålla igång träningen så jag kan komma ut så tidigt som möjligt i vår och vänja honom vid tävlingsplatser samt få lite mer tävlingar i bagaget.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0