asredtfyguhnkjm

vad trött jag blir. Här har jag i flera dagar uppdaterat från mobilen, vart duktig och verkligen gjort det. Vad händer? Jo, inte ett j*vla inlägg har kommit upp.. Känns ganska ovärt just nu med tanke på all tid jag lagt ner på att mobilblogga, så kommer inte ens inläggen upp. Suck.

Var inne till hööks förut och skulle köpa nya dojor till Tarzan. Jag vart skit glad när jag hittade mitt stämpelkort som var fullt. Shit, tänkte jag. Då kostar inte skorna nånting, det var ju fint. Så upplyste tjejen mig om att jag kommer förlora pengar eftersom inte skorna kostade så mycket som rabatten låg på. Jo men visst. Då slänger vi med ett schabrak. Haha. Jag som precis har handlat häst grejer för 4500:- på Ullared, men ändå kan jag inte hålla mig.

Ska fota lite av mina nya grejer sen så ska ni få se på mycket fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0