srdtfyghiko

Det blir ändringar i schemat, vilket det ganska ofta blir nu för tiden, haha. Åker iväg till hult ikväll och rider istället. Anna skulle ställa upp lite bommar och något litet kryss att rulla över. Så det blir konditionsträning i morgon.

Tittade på filmen från förra tävlingen nu och jag blir nervös av att se det bara. Det var ju en bana i två faser och jag vart ju avbruten på första hindret i fas två som ni kanske minns? Jag har tidigare inte haft en susning om när jag rev, men såg det nu på filmen. Det var sista hindret i fas ett som föll ner. Antar att jag var så inne i mig själv där och inte riktigt uppfattade det bara.

Längtar verkligen till tävlingen i helgen, då är det ett snäpp högre som gäller. Det blir 90cm clear round samt 100 A:0 A:0 som gäller.
Förhoppningsvis så kniper vi den där rosetten med oss hem nu! Har ju haft sån otur de två gångerna hittills, men nu ska vi banne mig öka på rosetterna lite. Så känns det tryggt att det är i Askersund, där har vi ju redan vart en gång nu så.



Bild svärmor tog från Karlskoga. Taktiksnack med Max syster, och lille Max är med på ett hörn som hästskötare


Kommentarer
jossan

Har du lagt upp filmen?

2012-04-25 @ 20:00:47
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0