Stress

Idag blir det fullt upp! Tog ut hästarna i morse. Gav dom morgonhö, fyllde vatten, mockade, gjorde kvällsfoder.. ja, ni fattar själva. Gjorde klart hela stallet inför kvällen för idag jobbar jag 13-20.15. Det är ju så skönt att slippa mocka och ordna stallet när man kommer hem efter ett jobbpass. Så då är det bara släppa in kusarna.

Kom precis in och tog en paus i från stallet. Sitter nu med en kopp morgon kaffe och lite gröt. Så ska jag hinna med ett dressyrpass på Tarzan innan jobbet. Fy vad mycket det blev nu. Haha!

Det blir som sagt ett dressyrpass på gärdet idag istället för hoppning i ridhuset. Det funkar inte att planera in en rträning när man inte har lasthjälp..

Tänkte rida igenom Lb:2 programmet, se hur det känns och om det blivit någon skillnad sedan sist. Så kan det vara lika bra eftersom det är den andra omgången med dressyrlaget den 20e maj. Då är det lika bra att kunna det!


Tjolahopp nu ska jag hoppa ut i stallet igen!



just det, jag måste tvätta tävlingskläderna idag med. Panik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0