ULLARED!!

Gud vad jag längtar till Ullared, vi ska ta en tripp dit tillsammans med Maxs syster och hennes gubbe. Åker på natten till lördag och kommer hem lördag kväll. Gud vad jag ska handla till min plutthäst. Längtar så att jag till och med har drömt om det. Haha


Skrev ihop en liten lista på nödvändiga saker, kommer säkert inte hitta allt och jag kommer säkert få med så mycket mer än som står där. Haha.
Täcken tycker folk lite si och så om där borta. Jag köpte ett stalltäcke, fleece och ett regn sist jag var där. Är super nöjd med alla. Regntäcket speciellt är flitigt använt och det har hållt jätte bra! Behöver dock ett till regn så man har lite att byta med medans det ena torkar upp.



Brukar ni vara i Ullared och shoppa hästgrejer? Hur upplever ni kvalitén på grejerna?


Kommentarer
Elin- Northern Showhorses

Åh vad kul :D Vill också :D

2012-04-12 @ 18:47:51
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Nelly

Vill se bilder på häst sakerna du har köpt :)

2012-04-20 @ 16:04:46
URL: http://blixtras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0