Mycket har hänt.

Mitt liv har vart lite upp och ner på alla plan en tid nu.

Det började med att Trixie slaktades. Pga många orsaker, inget akut eller så, men det blev bäst så och det var bäst för hästen och i och med det så blev det panik efter en ny häst. Samma dag vi kört iväg Trixie så for jag till Mullhyttan och hämtade hem en ny pålla. Min bästa väns travare. En gammal gumma på 25år som inte riktigt klarade av att stå på lösdriften hos dom, så då kom hon hit och får vara inne på nätterna.


I veckan var jag på klubbmöte, dit åkte jag med inställningen att det skulle bli ett hopplag. Där jag och Tarz skulle vara med. Det slutade med att det inte blev något hopplag i klubben då det tydligen behövs en junior numera i varje lag? Vi har ingen junior på storhäst, hur många klubbar har överflöd av sånna liksom? Så det sket sig..

Därför blev det ett dressyrlag istället för oss storhästar. Där Vi tydligen ska vara med!?
Inget illa, jag är gärna med. Men jag har aldrig riktigt intresserat mig för dressyr, självklart har jag tränat det: Men det var inget som jag trodde jag någonsin skulle tävla i. Men så blidde det och vem vet, jag kanske blir en dressyr nörd nu? Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0