Needs (wants)

Jag har suttit och klurat på vad jag ska köpa i Ullared och har kommit fram till några saker

Dressyrträns - svart med bred nosgrimma (vit fodring är ett måste)
Remontträns - svart eller brunt
Dressyroutfits - beror självklart på utbudet. Men blå, orange och beige står högt på listan
Hoppoutfits - Självklart. Även här gärna blå, orange och beige. Men även vitt och rött
Benskydd - till hoppningen, röda eller läder
Ridbyxor - Jag bara älskar gekås ridbyxor!
Ridstrumpor - helst stövelstrumpor
Ridskor - Ett måste till sommaren, har inte ägt några på fleera år
Ridhandskar - några som är både snygga och sköna, helst svarta
Ridväst - inte nödvändigt igentligen, men praktiskt

Regntäcke - fodrat
Fleecetäcke - varför inte, kan man få för många?
Transporttäcke(n) - Beror lite på vad jag hittar, men det behövs både för sommar- och vnterhalvåret. Gärna passande transportskydden.


japp, listan kan göras lång, men beroende på vad plånboken säger och vad som helt enkelt finns där nere för tillfället så kommer säkerligen inte allt finnas eller komma med hem. Men som min systerdotter säger "Man får faktiskt önska sig vad man vill" (Det uttrycket ploppade upp i samband med att hon faktiskt önskade sig en hoppsadel av mig i julklapp. Japp, ungen tror jag är gjord av pengar..)



Kommentarer
Carolina - Beridare på stall Assla

vi har iallafall två lika vi ska köpa ;)

2012-02-10 @ 20:04:27
URL: http://asslatjejerna.se
Q med ridtravare i fokus!

åh jag skulle också vilja åka till ullared.Har aldrig varit där då det är så långt för mig att åka.Just nu kvittar det iof eftersom jag har satt köpförbud på hästgrejer i ett år.Så jag får inte shoppa hästgrejer fören efter den 5 juli om jag minns rätt.



sv:Jag har ju kallstall och som du säger så går det inte med torv för det blir bara en enda stor frysen klump .Mina hästar är också lättmockade vilket är en förutsättning pga mina fysiska hinder.Kroppen orkar i dagsläget inte med tungmockade boxar.

Kul att du gillade min blogg=)

mvh/Q

2012-02-11 @ 11:31:52
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0