outfit

Jag har förstått att orange är en färg som är riktigt inne nu. Vilket jag absolut förstår. Själv tycker jag att en orange outfit på en svart häst är så läckert, verkligen. Men jag kan fortfarande inte släppa mitt babyblå. Jag bara älskar det. Tycker också Tarzan passar riktigt bra i blått, så varför inte ljusblått?
Detta är en outfit som jag tycker är så läcker. Var påväg att köpa med mig det hem från hööks sist jag var där, men slog mig själv på fingarna..



Tränset är ju bara ett måste. Jag vill verkligen ha ett snyggt, stilrent svart träns med bred nosgrimma. Och den vita fodringen är ju ett måste! Jag dör så snyggt det är, speciellt på hästar som har vita tecken i ansiktet, dock inte för stora tecken, då blir det nog bara ganska kladdigt. Men som min lilla Tarzan, men en stjärn så skulle det nog bara bli så snyggt! Nom nom..



Kommentarer
josefine m. ridtravaren Bellie

Turkost är gudomligt snyggt!

2012-02-10 @ 15:01:32
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0