shopaholic

Var inne till hööks igår och skulle köpa skor till tarzan, det är ju dags att slå på nya nu. Så fick jag med mig ett ländtäcke hem. Jag kan verkligen inte låta bli att handla när jag är där inne, det går verkligen inte! Men från och med nu så blir det banne mig ett köpstopp på allt som heter häst! I mars så ska jag och Max med hans syster och hennes karl till ullared så nu måste jag minsann börja spara. Sist jag var där så köpte jag en hel kunvagn med bara hästgrejer. Jag är verkligen helt besatt i hästavdelningen där, vad kalaset kostade vågar jag inte berätta.. Haha
Jag är fortfarande jätte sjuk här hemma, men idag måste jag rida. På söndag är det hoppträning på hult och det SKA vi vara med på. I slutet på mars är det en pay and jump i Askersund som vi ska vara med på, det är vårt mål. Så nu måste vi komma igång och träna.
Tänkte försöka vara med på hoppträningarna på söndagar. Så ska jag försöka komma iväg någon mer gång i veckan och köra igenom honom och dressyra ordentligt.

Idag blir det ett pass på spåret här ute, tänkte ta det lite lugnt och hålla mig till skritt och trav idag. mycket övergångar ska det bli :).


Bild på täcket ifrån hemsidan. Tyckte det var riktigt härlig färg på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0