sorry

Dom senaste dagarna har ridningen legat på is, vilket lett till den dåliga uppdateringen, helt enkelt pågrund av att jag inte haft tid! Sedan i onsdags har jag jobbat 12 timmars pass varje dag, 8-20.15 vilket mer eller mindre har tagit all min energi. Upp och ta ut hästarna, åka till jobbet, hem och mocka och ta in hästarna. Så har mina dagar sett ut. Har ätit och duschat när jag kommit in sen totaldäckat i sängen. Jag är jätteglad att jag fått jobba men man blir helt enkelt helt slut av så många dagar i sträck som är så långa.

Så har jag mitt i allt gått och blivit sjuk. fick gå hem igår vid fem tiden från jobbet då jag mådde skit. Det är ju så typiskt när min lediga dag var idag? I morgon blir jag hemma med, så får vi se hur det blir på fredag när nästa jobb pass är.

Har världens bästa pojkvän som igår var så go att han tog stallet åt mig på kvällen när han kom hem ♥

Ska försöka knåpa ihop lite inlägg till er ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0