älskade du

Var ute och tog lite kort förut i hagen, min prins kommer alltid fram så fort han ser att jag tittar på honom och vill gosa. Hur underbart är inte det, han står och mumsar och äter, men väljer bort maten för att gosa med matte! Denna hästen ger mig så otroligt mycket kärlek och jag blir varm i hela kroppen av att vara nära honom. Haha, det låter som att jag är kär..
Här kommer lite goa bilder, observera att jag dock inte är någon mästerfotograf.

















Såg nu att bilderna hamnade lite åt vilka håll dom ville, irriterande. Men jag har inte tid att ordna det nu. Drar iväg och jobbar kvällspass nu!



Kommentarer
Josefin

Jag tror att det stämmer ganska bra, dom är riktiga tanter alla tre;)

Fin häst förresten:)

2012-01-15 @ 21:08:07
URL: http://noriffraff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0