färgade benskydd?

Jag skulle vilja ha röda benskydd till tävling. Men jag kan inte riktigt bestämma mig om det är för mycket eller inte. Det skulle ju säkert bli skitsnyggt tillsammans med vår röda klubbjacka, klubbschabraket och de vita ridbyxorna. Då går liksom hela outfiten i svart-vitt-rött. Å andra sidan kanske det ser väldigt plöttrigt ut? Kanske lite utav en färgbomb som kommer inskuttandes på banan och det bara skriker ponny om oss? Eftersom jag har brun utrustning på Tarzan (sadel, träns) så kanske det blir för mycket. Det kanske hade sett mer ok ut om hans utrustning vart svart?






Om det inte blir röda så blir det läderskydd. och i såfall bruna.










vad skulle passa bärt till den övriga utrustningen, röda eller bruna i läder?


Kommentarer
Natalja och ridtravare Hillbilly!

sv: tror det blir den röda!:D din jacka är ju verkligen snygg, vad är det för märke? :) Och rött passar bra ihop med mörka färgen på hästarna, som du sa!! :)



Tror det kan b li riktigt läckert med röda benskydd på tävling faktiskt! jag tkr iaf att det skulle bli snyggare och häftigare än brunt!:D

2012-01-16 @ 15:49:47
URL: http://ltotheove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0