long time

Herregud när ska jag komma igång med den här bloggen igentligen? Jag är verkligen skitdålig på att blogga, dagarna går åt till så mycket annat när man har jobb häst och hus att ta hand om, hehe. Men någon gång kjanske det ska bli ändring på det?

Kan glatt meddela att jag för några veckor sen köpt mig en dressyrsadel, en wintec cair. Har ridit i den några gånger och både jag och tarzan trivs super i den.

Min lilla plutt har fårr vila nu i ca en vecka, det kryper både i honom och mig att rida men jag ska låta honom stå några dagar till innan vi kör igång på allvar igen.
Min kära sambo har påbörjat projekt hästtransport och så fort den är besiktad och klar så kommer vi kunna komma igång med träningarna ordentligt. Helst skulle jag vilja komma iväg till ridhuset 2dagar i veckan och köra ett pass hopp. och ett dressyr, men det får vi se hur det blir med, vi kanske får nöja oss med ett pass i veckan tills jag kan åka själv med honom. Det är ju lite utav ett problem att få någon som vill följa med och vara lasthjälp..


Hittade ingen bild på sadeln på Tarzans rygg, men det får vi ordna någon dag.


Förresten så måste jag ju visa upp alla mina senaste köp någon dag, har köpt så mycket nytt och fint till min prins. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0