Slit och släp

Jag ljuger om jag säger att jag var pigg i morse. Klockan stod på fem och självklart kunde jag inte somna igår. Är det inte typiskt, BARA för att man ska upp liksom.. Vaknade av klockan och tänkte att jag ligger en minut till, så vaknar jag till igen vid kvart i sex, jag börjar sex! Panik blev det. Fick be min underbara pojkvän att ta ut hästarna och jag for iväg. Vad tror ni händer? Jo jag har inga nycklar och tjejen jag skulle möta upp började halv sju idag. Så jag fick stå ute i kylan i en halvtimma sisådär. Blir man lite trött då eller? Men nu är jag i alla fall igång och jobbar som en tok gör min lunch kommer gå åt till att besiktiga transporten, nu håller vi alla tummar och tår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0