Tjockis




Såhär ser min förvaring ut till viss del för tillfället. Det funkar helt okej men jag skulle gärna vilja ha det lite stiligare i stallet. Jag längtar verkligen tills det blir sommar och hästarna går på bete. Av många andledningar! Men framför allt att vi kan måla och göra om i stallet. Var tvungen att lägga ut den här bilden för att visa hur himla fet våran katt är! Eller fet är han väll igentligen inte, mest stor. Hela han är jätte stor. När vi hämtade honom som kattunge så hade han världens jätte tassar. Nu har han nästan växt i dom, hihi. Han är bara sju månader nu och jag vill inte veta hur stor han är när han är vuxen och kastrerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0