UA

Jag beiktade somsagt transporten på Lunchen idag. Jag var skitnervös på vägen in men inte för att transportera mig dit trots min ovana att köra transport eller att det var isgata ute, det brydde jag mig inte om. Utan för att jag var så förväntansfull. Jag satt hela vägen och funderade på hur det skulle kunna bli om den gick igenom.
Hur Tarzan och jag skulle kunna åka iväg på träningar vart vi vill - när vi vill, att vi skulle kunna ta upp träningen för Anders Edman (som förövrigt är världens bästa) igen, att kunna bli "en i gänget" i klubben igen och kunna vara med på aktiviteter. Men framförallt att vi skulle vara ett steg närmare tävlingsbanorna i år.

 Jag vandrade som på moln när jag åkte därifrån, ringde till min sambo som hjälpt mig att laga på den (tack igen hjärtat) och berätta att den gick igenom, helt utan anmärkningar.


Här har vi då pärlan, för dagen inget vacker att titta på kanske men i sommar ä det planerat att den ska bli målad både in- och utvändigt. Dock vet jag inte vilken färg vi ska ha den i, några tips?
Valeryd -72. Det ni!


Kommentarer
jossan

Jag tror min är en valeryd 72 oxå :D renoverade den nu i vår men är så lat så hann inte klar.. haha. Dock är de färdigmålat. :P lampor, el och skyltar kvar :D

2012-01-18 @ 08:26:03
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0