utrustning

Tänkte göra en liten lista på vad jag köpt till min lille sista månaden. Självklart ska inte han stå tomhänt när jag fick min hittills bästa lön någonsin! :). Har nog inte fått med allt. Men det mesta och det viktigaste

Magplatta - börjes
Dressyrgjord - börjes
Dressyr schabrak, vinrött - börjes
Lädergrimma - börjes
Stigläder - börjes
Dressyr sadel - begagnad
Träns x2 - hööks
Dressyr schabrak, svart - hööks








De mittersta tränsen är nya.


Jag måste säga att jag är nöjd med allt. Var lite orolig först med gjordarna och grimman från börjes, hur lädret skulle vara. Men jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Tycker lädret är väldigt mjukt och fint. Däremot så ser det vinröda schabraket alldeles för litet ur för sadeln. Det stod 16-17" och efter som min dressyrsadel är 16,5" så antar man ju att det ska passa, men det är jag tveksam till. Får helt enkelt prova! Haha.




Kommentarer
Natalja och ridtravaren Hillbilly ;)

Fina grejer! gillar det vinröda schabraket och tränsen var supertjusiga!:D

2012-01-19 @ 11:18:30
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Stallbrudarnaa - Nathalie ♥

Hejhej!

Säg gärna vad du tycker om våran blogg!

Kram<3

2012-01-19 @ 11:47:19
URL: http://stallbrudarnaa.blogg.se/
jossan

Kul med shopping! :)



SV: Vi har målat min med en väldigt ljus grå färg, och ramen är silver. Supersnyggt :D

2012-01-19 @ 19:29:08
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0