kaoz

har inte kikat in här på jag vet inte huur länge. jag har verkligen inte haft tid. Har jobbat som en riktig galning och kommer fortsätta göra det fram till mitten på augusti ungefär.. efter jobbet så är det Tarzan som gäller, sen är det resten av djuren som ska ha lite kärlek och mat. Så ska man försöka hinna träffa sin kära sambo innan man däckar i soffan.. Mitt liv är verkligen helt kaos nu.. Med jobb, djuren, kärleken och allt som måste göras här hemma. prio ett är nu målning. Huset och uthusen ska målas, så ska stallet skrapas invändigt och målas, både tak, väggar och boxar. Vi har med andra ord lite att göra.
 
Vi har bestämt att hästarna får flytta hem i Augusti. Jag vill verkligen ha min prins hemma, hela tiden, varje dag. Det är så tomt utan min svarta älskling som alltid gnäggar när man kommer.. Det är ju bara en månad kvar men det känns som en hel evighet ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0