Skapaskrapa

Slog upp ögonen i morse när larmet ringde 07.30 och tog en lång mysig frukost med min älskade, fina sambo. Som jag saknat det.. Trots att det är veckans enda lediga dag för min del, så latar vi oss inte för det! Jag red tillsammans med Anna klockan 9 och sen for jag raka vägen hem och tog tag i stallet. Har idag skrapat 14x9 meter tak plus balkar, det ni! Insåg idag hur stort mitt stall faktiskt är, haha! Det är lite bråttom med allt nu, ska hinna måla taket, väggarna (förhoppningsvis boxarna med) och sätta i fönster. Gå över hagen och trimma runt stallet och staketen. För på söndag får jag finbesök. Det kommer en tjej och ska titta på stallet som förhoppningsvis vill stalla in sig hos oss! Håller alla tummar och tår, det skulle underlätta något otroligt i min plånbok! Ser ni förresten hur sjukt mycket färg jag skrapat bort?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0