new in

Var inne på Hööks i veckan och skulle kika efter en ny hjälm. Kom på mig själv att jag haft samma hjälm i säkert tre-fyra år. Sen jag köpte Tarzan så har jag även ramlat i backen x-antal gånger. Hur säker är hjälmen efter det egentligen? Jag ville ha en helt stilren och svart hjälm. Provade back on track hjälmen, men tyckte inte alls den var bekväm.. Provade därefter alla hjälmar trots att dom inte var helsvarta men tyckte inte riktigt om någon. Hittade sedan denna helsvarta hjälm, den satt som smäck! Enda negativa är ventilationen som hade kunnat vara lite bättre. Den sitter i allafall som gjutet på mitt huvud och priset var ju inte helt fel det heller..





Köpte även stigbyglar med. Hittade dessa i plast, med väldigt bred platta, har ridit i dom och tycker hittills väldigt mycket om dom. Ska se hur det går att hoppa i dom på Lördag. Stort plus att det på utsidan är små reflexer, gillas! Dock får vi se hur väl dom håller i kylan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0