vackert

Fyndade som sagt lite igår. Jag har letat lite efter nya benskydd då mina två uppsättningar börjar ge med sig. har en uppsättning bruna som jag fick med när jag köpte Tarzan, dom börjar bli slitna och tappa formen. Mina röda jag köpte i Ullared var inte den bästa kvalitén på, dom har redan börjat tappa formen och töjt sig..

Kikade in i fyndtältet och hittade dessa snyggingar. Tyvärr fanns det inte bakstrykkappor i strl full, men det får jag köpa separat. Får hoppas att dessa håller formen bättre. Snygga är dom ju i alla fall. Det enda tråkiga är att det inte är snabbfästen så det tar ju en stund att få på dom, men det gör ju inte så mycket igentligen.


(lånad bild från google)


Kommentarer
Sanna

Fina :)

2012-06-07 @ 21:08:09
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/
Sanna

Sv; Det gör dem nog ska du se :D

2012-06-11 @ 13:39:50
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0