Fet DISS

Jag blir så trött på tävlingsdatabasen.. Förra veckan så "beställde" jag licens för Tarzan, mejlade även in bilder på passet till dom, som dom behöver ha för att kunna godkänna hästlicensen. Men det har fortfarande inte godkänts! Jag har mejlat dom och frågar hur det går och när den kommer vara godkänd. Har inte fått något konkret svar utan fick (tillslut!) ett nummer att ringa. Ringde idag på lunchen och självklart så har dom bara telefontid fram till tolv, klockan var typ tio över när jag ringde så det var ju extra surt..
Ska prova igen i morgon och fan sitta med dom i luren tills licensen är godkänd!

Det är en tävling den 18e som jag verkligen vill åka på. Då vi kommer vara 4st som debuterar med våra hästar från klubben, MEN. Sista anmälningsdag är idag (precis i detta ögonblick går tiden ut). Man kan efteranmäla sig fram till den 13e så det hinner jag, förhoppningsvis. Däremot är det ju inte säkert jag får någon plats om det är fullt, vilket risken är ganska stor då det är i början på säsongen och många är taggade på att komma ut. Dessutom så börjar det med en Clear round klass på 80cm, vilket säkert lockar folk som vill börja lite lätt..

Anna kom på idén att jag kan anmäla mig på hennes häst som redan har en klar licens och sedan göra ett hästbyte när Tarz licens kommit, har redan pratat med tävlingsansvarig och detta var helt ok att göra, MEN. När jag ska lägga till hennes häst till "mina hästar" så söker jag på hennes licensnummer och då hittas ingen häst.. Blir man trött eller?


Med risk att låta som en gammal käring så säger jag att det var bättre förr! När man hade med sig sina licenser, gröna kort, pass och allt var det är till tävlingsplatsen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0