Lilla tjockis

Det var sista tiden svårt att tro att Trixie en gång har vart en riktig kanon kula gällande hoppning. Jag hade häst i samma stall som en tjej för 4-5 år sedan och då började jag rida Trixie. Från skogsmulle till en riktig pärla gick hon. Dressyr tyckte hon inte var så kul, men hon blev väldigt fin där med. skänkelvikningar i trav, öppna, sluta, fram- och bakdelsvändningar. Men i hoppningen gick hon som ett tåg. Bilden är från en träning och jag kommer ihåg den än idag, hon hoppade hindret som ingenting och jag var så. Nöjd med henne! Jag vet att man ska skita i höjder men vi hoppade 1.20m tillsammans! Med lätthet. Trots att jag var lite stor.

Vi hann aldrig ut på banorna tillsammans, vilket var himla synd! Det hade vart kul att se hur långt hon hade gått.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0