Planering

Nu är allt klart, ringde till tdb i veckan och frågade vad som hänt med Tarzans licens. Hör och häpna så hade mitt mejl med passkopiorna hamnat i fel mapp och blivit undanstoppat. Så hade jag inte ringt så hade jag antagligen inte fått någon licens.. Men nu är det ordnat och jag är anmäld till Askersund nästa helg (18e) anmälde mig till 80 och 90cm.
Är redan skitnervös men det känns ganska tryggt att det är träningstävling nu i helgen i Mullhyttan. Hoppar vi inne så blir det nog 70 och 80cm för oss. Hålls det utomhus blir det nog 80 och 90 i stället.
Ska höra lite med Anna med om vi ska ha en lite trimmning i veckan som kommer sen. Jag skulle vilja hoppa en 90cm bana ute innan Askersund för att känna lite på honom. Vi har ju hållt oss på 80 banor dom gångerna vi vart med, så det kan vara skönt att ha en liten genomkörare innan tävlingen.

Magsjukan verkar vara över *peppar peppar* och jhag ska prova äta lite nu och se hur magen reagerar. Älsklingen kom hem med nyponsoppa, mandelbiskvier och glass igår och det måste ju vara en bra start!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0